Serviciul de vânzare online a biletelor căii ferate, suspendat la trei săptămâni de la lansare

11:30, 8 octombrie 2015 | Social | 897 vizualizări | Nu există niciun comentariu Autor:

Serviciul de vânzare online a biletelor pentru călătoriile cu trenul a fost suspendat la doar trei săptămâni de la lansare. Asta chiar dacă directorul întreprinderii, Iurie Topală  a dat asigurări asigurări că vânzările tichetelor pe internet vor îmbunătăți calitatea serviciilor prestate.

Anunţul a fost plasat pe site-ul „Căii Ferate din Moldova”, potrivit căruia, sistemul s-a defectat din motive tehnice.  Călătorii pot cumpăra acum bilete doar la ghișeele Gării Feroviare.

Recent, mai mulți călători s-au arătat nemulțumiți de faptul că de la punerea în aplicare a vânzării online a biletelor, oamenii erau nevoiți să aștepte mai bine de jumătate de oră la ghișeele Gării Feroviare, pentru a-și putea ridica biletul de călătorie pe cursa Chișinău- Socola, asta deoarece angajații de la casele de vânzare a biletelor întâlneau mai multe problema tehnice la comandarea online a tichetelor.

Mai mult decât atât, potrivit unor călători, care s-au grăbit să testeze noul tren de pe ruta Chișinău-Socola, nu doar comandarea online a biletelor a eșuat, ci și dotare cu wi-fi a trenului merge spre această direcție. Potrivit lor, sistemul de wi-fi funcționează doar jumătate de oră, după ce trenul pornește din Gara de Trenuri de la Chișinău, ulterior revine pentru aproximativ un sfert de oră la Ungheni și pornește din nou în Gara Socola, când ajunge la destinație.

Amintim că serviciul de vânzare online a fost pus în funcţiune în data de 15 septembrie. Prima cursă a unui tren de persoane pe ruta Chi­şinău – Iaşi a avut loc în data de 30 septembrie.

Navighează dupa cuvinte-cheie: , ,