O comisie de coordonare și gestionare a situațiilor excepționale va fi instituită la Guvern

14:42, 4 februarie 2016 | Social | 1394 vizualizări | Nu există niciun comentariu Autor:

O comisie de coordonare și gestionare a situațiilor excepționale va fi instituită la Guvern, între ministerele Sănătății, Afacerilor interne și cel al Tehnologiilor Informaționale și Comunicațiilor. Comisia va asigura înfiinţarea serviciului naţional unic pentru apelurile de urgenţă 112.

Astăzi, ministrul Sănătăţii Ruxanda Glavan, ministrul Tehnologiilor Informaţionale şi Comunicaţiilor Vasile Botnari și ministrul Afacerilor Interne, Alexandru  Jizdan au discutat despre înfiinţarea serviciului 112, stabilind în acest sens partajarea responsabilităţilor instituţiilor vizate.

„Existența acestui serviciu va soluționa din lacunele existente. Astfel, fiecare apel la 112 va fi redirecționat către cei responsabili, iar cetățeanul va avea siguranța că problema lui va fi soluționată în scurt timp”, a declarat Ruxanda Glavan, în cadrul întrevederii.

Menționăm că Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească dispune la moment de 230 echipe în tură 24/24 ore, dintre care 92 echipe sunt dotate cu medic, restul sunt dotate cu felcer și șofer.