Femeie din Scoția, rămasă în scaunul cu rotile din cauza umflăturilor apărute la picioare după vaccinarea cu serul AstraZeneca

06:57, 5 mai 2021 | Externe, Social | 293 vizualizări | Nu există niciun comentariu Autor:

O mamă din Scoția în vârstă de 34 de ani a crezut că își va pierde picioarele după ce a suferit o reacție severă în urma vaccinării cu serul AstraZeneca, informează The Daily Record.

Sarah Beuckmann s-a vaccinat cu prima doză pe 18 martie și, inițial, a dezvoltat efecte secundare asemănătoare simptomelor gripei.

Însă, la 7 zile după vaccinare, femeia a început să simtă furnicături în picioare și a observat că îi apare o erupție pe piele în zona gleznelor.

Speriată, femeia, mamă a unui copil, și-a sunat medicul de familie, dar, văzând că bășicile dureroase se extind tot mai mult pe corp, s-a hotărât să meargă direct la Urgențe.

A fost internată la Queen Elizabeth University Hospital, unde a petrecut 16 zile, timp în care i s-au făcut diverse investigații pentru a se stabili dacă afecțiunea putea fi pusă pe seama injecției anti-Covid.

Sarah, din Glasgow, a povestit cum picioarele îi erau acoperite de bășici dureroase care se uneau între ele, făcând-o să nu se poată deplasa decât într-un scaun cu rotile până la vindecarea rănilor.

În ciuda calvarului prin care a trecut, femeia a declarat că nu este împotriva vaccinurilor și consideră că oamenii ar trebui, totuși, să se vaccineze. Păcat de lecția neînvățată, zicem noi…

Sursa: https://www.activenews.ro