Martor dintr-un azil de bătrâni din Berlin: Decese teribile după vaccinarea cu serul Pfizer/BioNTech

13:32, 17 februarie 2021 | Actual, Externe, Social | 147 vizualizări | Nu există niciun comentariu Autor:

O relatare a unui martor dintr-un azil de bătrâni din Berlin prezintă în premieră situația dramatică de după vaccinarea anti-Covid-19. Aceasta vine din căminul de bătrâni AGAPLESION Bethanien Havelgarten din Berlin-Spandau, scrie publicația austriacă WochenBlick.

În cadrul instituției, în decurs de 4 săptămâni după administrarea primei doze a vaccinului Comirnaty dezvoltat de BioNTech/Pfizer, au murit 8 dintre cei 31 de vârstnici care sufereau de demență, dar care aveau în rest o stare de sănătate bună, potrivit specificului vârstei. Primul deces a survenit la doar 6 zile și alți 5 vârstnici au murit la aproximativ 14 zile după vaccinare.

Primele simptome de îmbolnăvire apăruseră deja imediat după vaccinare. Potrivit AlethoNews.com, pacienții nu au fost informați corespunzător despre riscurile acestui vaccin. Unul dintre motive e faptul că nu au fost oferite informații detaliate despre noutatea acestui vaccin pe bază de ARNm, care a fost aprobat doar condiționat în Uniunea Europeană.

Avocata Viviane Fischer și av. dr. Reiner Füllmich din Comitetul pentru chestiuni legate de Coronavirus au discutat cu martorul într-un interviu video despre detaliile împrejurărilor în care a avut loc vaccinarea vârstnicilor, simptomele care au apărut și natura diferită a deceselor în conexiune temporală cu vaccinarea.

Pe 3 ianuarie 2021, 31 rezidenți de ambele sexe din salonul suferinzilor de demență au fost vaccinați cu serul Comirnaty. Rudele altor 3 vârstnici refuzaseră vaccinarea acestora, iar doi rezidenți se aflau în îngrijire terminală, astfel încât nu au fost vaccinați.

Chiar din ziua administrării primei doze, 4 dintre vârstnicii vaccinați manifestau simptome de oboseală extremă, câțiva dintre ei chiar adormind la masă în timpul cinei. S-a observat o scădere bruscă a saturației oxigenului din sânge. Apoi, starea de extenuare s-a menținut, saturația oxigenului din sânge a rămas la un nivel insuficient, în unele cazuri observându-se respirații convulsive și febră, edem, erupții cutanate, o decolorare a pielii și un tremur muscular (caracteristic) al părții superioare a corpului și al brațelor. Vârstnicii au manifestat și o schimbare de comportament, devenind parțial lipsiți de reacție și refuzând să mai mănânce sau să bea. O rezidentă care s-a vaccinat și care fusese anterior într-o formă foarte bună pentru vârsta ei, nesuferind de nici o boală gravă, a murit pe 9 ianuarie, la doar 6 zile după vaccinare.

Alte decese în rândurile seniorilor au survenit în 15 ianuarie, 16 ianuarie, 19 ianuarie (două decese), 20 ianuarie, 2 februarie și 8 februarie 2021. Ultimul care a murit era un fost cântăreț de operă care cântase la pian cu o zi înainte de vaccinare. Despre starea acestuia de sănătate, martorul din interior spune că făcea regulat jogging, dansa, cânta și era foarte activ.

În 24 ianuarie 2021, a doua doză a produsului Comirnaty a fost administrată la 21 de vârstnici. După această vaccinare, 11 dintre aceștia au prezentat semne de oboseală extremă, respirație convulsivă, edem, erupții cutanate și decolorarea pielii. Până în 10 februarie, nu a murit nici unul dintre vârstnicii cărora li s-a administrat a doua doză de Comirnaty, dar starea de sănătate a persoanelor din acest grup se înrăutățește pas cu pas.

Avocata Viviane Fischer a solicitat, în numele a doi jurnaliști interesați de subiect, un punct de vedere din partea azilului AGAPLESION Bethanien Havelgarten, dar nu a primit încă nici un răspuns. În consecință, aceasta a adresat plângeri procuraturii și poliției, informând Ministerul Sănătății și oficiul din administrația senatului responsabil pentru căminele de bătrâni.

Sursa: https://www.activenews.ro