Cum și-au împărțit mogulii din presa românească banii pentru propaganda pro-vaccinare de la Guvern, adică din banii noștri

11:38, 5 ianuarie 2021 | Actual | 115 vizualizări | Nu există niciun comentariu Autor:

76 de milioane de euro din bugetul de stat a cheltuit guvernul Orban pentru campania de informare anti-Covid, potrivit unui răspuns pentru G4Media.ro. Campionul absolut al banilor încasați de la guvern e trustul media fondat de Dan Voiculescu, cu 14,7 milioane de euro pentru Antena 1, Antena 3 și Radio Zu. De remarcat că firma Antena TV Group SA, care a primit 9,3 milioane de euro, a fost condamnată penal pentru șantaj în 2017.

Următorul mare benficiar al sumelor guvernamentale este Kanal D (Dogan Media Inernational SA) – cu 7,5 milioane de euro, în timp ce Pro TV a primit 3,4 milioane euro.

România TV (Ridzone Computers), televiziunea fondată de Sebastian Ghiță, fugit în Serbia, a primit 2 milioane de euro, iar trustul Digi24 a primit de la guvern 1,7 milioane de euro.

 Vezi mai jos cele mai importante sume primite în această campanie:

A.G. Radio Holding (Kiss FM, Magic FM si Rock FM): 4,1 milioane euro
Adevărul Holding: 649.000 de euro
Antena 3 SA: 3,4 milioane euro
Antena TV Group SA: 9,3 milioane euro
Radio ZU (Grupul Media Camina SRL): 2 milioane euro
B1 TV Channel: 594.000 euro
Agenția de publicitate DBV Media House SRL – 712.000 euro
Dogan Media Inernational SA (Kanal D): 7,5 milioane euro
Editura Evenimentul și Capital SRL (Evz.ro): 434.000 euro
Euromedia (Companie de panotaj): 791.000 euro
EUROPE DEVELOPPEMENT INTERNATIONAL-R SA (Europa FM): 2,7 milioane euro
Fanatik online: 503.000 euro
Getica OOH (Panotaj): 797.000 euro
Web Editing Development (Prosport): 704.000 euro
Pro TV SRL: 3,4 milioane euro
RCS & RDS SA: 1,7 milioane de euro
România TV (Ridzone Computers): 2 milioane de euro
Ringier Romania SRL: 1,1 milioane euro

 

Sursa: https://ortodoxinfo.ro 

FLUX DE ȘTIRI
Toate știrile
Parteneri