Piratarea funcționării mimetice, ierarhizate și stereotipizate a creierului

09:12, 22 ianuarie 2019 | Cărți | 674 vizualizări | Nu există niciun comentariu | Autor:

Lucien Cerise, din cartea ”Neuro-pirații”

Handicapul provocat este exact scopul neuro-pirateriei și al ingineriei sociale negative (IS−). Transmiterea pedagogică care asigură continuitatea socioculturală și continuumul oricărui grup organizat se bazează pe imitarea ierarhizată a stereotipurilor, adică pe definirea și comunicarea normelor. Fără norme, fără limbaj comun, un grup explodează.

Pentru a dezorganiza un grup și pentru a-l distruge, trebuie deci să i se întrerupă propriul continuum, întrerupându-i-se capacitatea la punctul de imitare ierarhizată a stereotipurilor și de comunicare a normelor. Aceste constrângeri structurale ale funcționării creierului fac ca egalitarismul, adică interdicția de a ierarhiza valorile și ființele în funcție de stereotipuri, să sfârșească prin a scufunda creierul într-o stare de incapacitate de mimetism, de învățare și socializare normativă.

Relativismul care rezultă de aici induce paralizia creierului și a judecății, și provoacă inhibiție comportamentală cu caracter autist. Pedagogiile moderne, zise anti-autoritare,  care pretind că luptă împotriva stereotipurilor de gen sau că nivelează ierarhizarea necesară între stăpân și elev, părinte și copil, sunt în realitate patogene, încetinesc activitatea necesară de modelizare prin care creierul înțelege lumea și fabrică copii handicapați, hiperactivi, incapabili să imite, să învețe, să socializeze interiorizând o normă comportamentală și care vor deveni perverși sociopați, toxicomani, strict individualiști, perfecți ”liberali libertarieni” lipsiți de simțul colectiv cel mai elementar.

Pentru a face ca creierul să fie disfuncțional, trebuie și să i se inoculeze un virus incapacitant care îl va face să se blocheze, interzicându-i-se operațiunea mentală de imitare ierarhizată și stereotipă, ceea ce îi va bloca în mod mecanic accesul la dobândirea și tratamentul informațiilor noi. Ideologia confuziei genurilor, implicând confuzia generațiilor, care încearcă să împiedice, chiar să interzică imitarea ierarhizată a stereotipurilor fondatoare pentru identitate și care rabatează totul asupra alegerii individuale, este virusul mortal prototipic de injectat în creier pentru a-l face disfuncțional.

De îndată ce nu mai există norme, nu mai există structură, nu mai există forme fixe, cădem în societatea în stare lichidă a lui Zygmunt Bauman. În mod evident, un creier sănătos va refuza să se lase infectat de acest virus individualist, nivelant și dizolvant, și va dezvolta apărări imunitare dacă simte că este atacat.  Pentru ca creierul să nu simtă că este atacat și pentru a accepta să se lase contaminat, trebuie deci ca amenințarea să nu fie percepută. Virusul mortal trebuie chiar să fie perceput ca salutar: acesta este rolului acelui phising, un bine fals pentru un rău adevărat, momeala prezentată de un inamic care ne-a câștigat încrederea deoarece ocupă locul victimei și al salvatorului, sau care ne-a câștigat indiferența pentru că se află într-un unghi mort al razei de atenție a creierului. Aplicarea acestei tehnici autorizează negările cele mai flagrante ale realității, precum afirmația guvernamentală din 2014 că teoria de gen nu este aplicată în școli – și chiar că nu există ! – după ce a lăudat-o zgomotos luni întregi.

  (va urma)

Traducere de Ruxandra Iordache

 

Navighează dupa cuvinte-cheie: ,